2011.07.11. 21:22| Szerző: Yocooka

Nem írtam tegnap, és ezzel most nem is mondtam semmi újat. A Szombat esti főzés egész jól sikeredett és a hajnali lefekvésem után reggel nyolckor mentem is internetet kötni ami hamar megvolt. Azután ellátogattam egyik barátomhoz és majdnem hogy az egész napot ott töltöttem. Fotózni nem fotóztam semmit, ma délután viszont egyik haverommal kimentünk Esztár alá a Berettyó-partra aholis készítettem pár képet a furcsán felleges égboltról amiből sejteni lehetett, hogy itt bizony eső lesz. ...Lett is dörgedelem vad dörgedelemmel és nem is kevés csapadék. Krisztiánnal az eső elől behúzódtunk a sörkertbe és úgy döntöttünk egy-egy sör társaságában végignézzük ahogy villámlik, dörög és elég sűrűn esik az m&m's méretű jég. Sajnos nincs hosszú záridős beállítási lehetőségem, pedig most lehetne villámot fotózni, de még mennyit mert kb 10-20 másodperces átlaggal vilámlik. Nade pozitívan gondolkozom, majd egyszer akkora villámot fotózok, hogy rá se fér a monitorra :) És íme egy kép, Isten ments, hogy nagy vihar legyen de ha mégis, akkor majdan később visszanézve ezt a képet tudni fogjuk, hogy HOGYAN KÉSZÜLT :):):)

A bejegyzés trackback címe:

https://yocookafoto.blog.hu/api/trackback/id/tr83058722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása