2011.07.05. 23:03| Szerző: Yocooka

Yocooka 2011.07.05. 19:13

Ma reggel mikor felébredtem, nem gondoltam volna, hogy mire a nap  lenyugodni készül én, mint egy átlagos falusi állampolgár Blog tulajdonossá léptetem elő jómagam. :D De ez történt. Úgy történhetett ez mint annakidején Newtonnál amikor a fejére esett az a bizonyos túlérett, vagy esetleg kukacos alma. Azt, hogy mi is volt az almával már sohasem fog kiderülni, de nem is itt a lényeg. Egyszerűen megvilágosodtam mint Edison amikoris megszületett a "Hé! Ez világít b.meg" szállóige, amit senki sem ismer, megjegyzem nem csodálom :) A sok rizsa után térjünk is rögtön a tárgyra, hogy miért is vagyok most jelen ebben a virtuális térben. Először is mint minden valamire való lénynek ezen a földön, nekem is van nevem. Én azt mondom Yocooka, más azt mondja Jóska, Joshi is. Főleg ezekre szoktam hallgatni de a hagyományos Józsi-val sincs semmi bajom, csak ne becézük. Így is kicsi vagyok, nem kell jobban lealacsonyítani. :) Mivel mostanság egyre nagyobb érdeklődésemet mutatom a fényképezés világa felé és szinte ez került a legjobban előtérbe az életemben ezért úgy gondoltam leteszem azokat a virtuális alapköveket és megalkotom ezt a blogot, ahol majd publikálom az újabb és újabb alkotásaimat, ha szükséges egy-egy pár sorral kiegészítve azt. Nem vagyok fotós és nincs komoly felszerélesm sem....egyelőre, remélem hamarosan ezen tudok majd változtatni és jobban bele tudom majd magamat ásni ebbe a szép művészeti ágba, addigis a hiányzó opciókat megpróbálom photoshoppal pótolni :) Lehet kommentelni, lehet kötekedni, véleményt kifejteni csak indoklást is kérek. Olyan nincs, hogy sz*r oszt kész...indokold meg, hogy miért is sz*r.  Ha kíváncsi vagy rám: facebook.com/yocoooka (igen. három "o"-val ) :D Na most így mogyoróhéjban ennyit írnék. Szép kedd estét mindenkinek, és reménykedjetek, hogy holnap egy csodás szerdára ébredtek, ahol az üzemanyag ára ismételten csökenni fog. :) Sziasztok! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://yocookafoto.blog.hu/api/trackback/id/tr873042940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása