2011.07.06. 20:02| Szerző: Yocooka

Eljött a Szerda, de az üzemanyag árai nem csökkentek. Nem mint ha érintene, mert jelenleg nincs közúti közlekedésre alkalmas személygépjárművem, de azért egy igazi férfi a z üzemanyag és a sör árváltozásait mindig figyelemmel kíséri. :D A mai napon egyik haverom hívott, hogy menjünk fotózni, de mivel az idő nem volt a legjobb nem mentem vele, de aztán szerintem ő sem ment. Én az időre hivatkoztam ő pedig arra, hogy frankó fekete-fehér képeket lehet készíteni. Neki ez a mániája, asszem legalább húsz évvel hamarabb kellett volna születnie, ki tudta volna élvezni a vágyait. :D Aztán délután rátaláltam egyik régebben készült képemre, kicsinosítottam, és úgy döntöttem ez a búzás kép lesz az új alany, mert a búza 100% gabonát tartalmaz, a gabona pedig egészséges (csak elég gyengusz):D. Ezért ezzel a képpel bővítem a blogomat, melynek már egy teljes napja a tulajdonosa vagyok :D Fú de jó nekem, mostmár reggelente nagyobb ember leszek amikor felkelek hiszen Blogom van. :D Jó lenne ha holnap szépen sütne a nap és tudnék csinálni egy-két szép képet aztán pedig sikerülne fotózni egy szép nyári naplementét is itt falusi körülmények között :D Ennyit mára...   . :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://yocookafoto.blog.hu/api/trackback/id/tr773045265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása