2011.07.08. 18:42| Szerző: Yocooka

Hogy repül az idő, máris itt a Péntek, sőt már a nangyrésze el is telt. Írtam, hogy szeretnék fotózni naplementét, nos ez tengnap este sikerült is. Át mentem az esztári halastóhoz és csináltam pár új fotót, amik nem is sikerültek rosszul. :) Aztán olyan kilenc körül elindultam hazafele, útközben találkoztam heverokkal elkezdtünk bolyongani aztán éjfél körül hazakeveredtem. Örültem hogyha végre ehetek valamit így már se időm, se kedvem nem volt blogolni. Még tegnap haveom mondta, hogy ma menjünk napraforgót fotózni valamit Konyár fele van egy tájvédelmi körzet és egyúttal kilátogathatnánk oda is, én ezt természetesen helyeseltem. Megbeszéltük, hogy reggel indulunk 9-10 körül, én felkeltem készültem aztán haver nem elérhető, haver nem ír vissza......délben kideült, hogy haver akkor kelt fel.....nade nembaj, majd máskor :). Néhány képet délután kicsinosítottam, és most fel is töltöttem őket. Akinek tetszik, ne szégyelje Lájkolni, persze, csak ha engedi a rendszer, mert a blog.hu-n szarakodik a lájkolásos téma.... :/...A tegnapi nap alkalmával készítettem először panorámafotókat, előtte sosem csináltam még ilyet, és az eredmény meglepett, mert nagyon jól sikerült. Olyannyira, hogy az egyiket a bemutatkozó posztomhoz töltöttem fel, míg a másik a blogoldal tetején kap majd helyet. Alkoholos Péntek estét, és szexben gazdag hétvégét mindenkinek....Csupppppiiii!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://yocookafoto.blog.hu/api/trackback/id/tr1003051150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása