2011.07.13. 19:01| Szerző: Yocooka

Ne is keressetek összefüggést a poszt címe és a kép között, ugyanis ha nem találjátok nem a ti készüléketekben van a hiba. Csak egyszerűen elegem lett, hogy az utcán, határban, udvaron folyton megtalálnak ezek a kis rohadékok. De ez nem is elég mert a nyitott szoba ablakomon, eddig tisztázatlan körülmények között akkorák repülnek be mint egy cserebogár. És persze hogy allergiás vagyok rájuk. Mai nap folyamán egyik baátomnak számítógépet szervizeltem, valamint a délután folyamán lada futóművet bontottam, ugyanis haveroknak sürgősen kellett egy utánfutóhoz első zsiguli kerékagy....Igen a kocsinál is voltak darazsak, a biztonság kedvéért persze előkészítettem a gázlámpát. Íme egy kép mára, met ugye képtelenség lenne képtelen posztot kitenni. Mint említettem semmi köze a darazsakhoz, egyszerűen csak ezt választottam ki a gépemről. Viszont már eléggé unalmasak a tájképek úgyhogy jó lenne mostmár valami mást is megörökíteni. Na Csuppi! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://yocookafoto.blog.hu/api/trackback/id/tr513063978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása