2011.08.11. 19:59| Szerző: Yocooka

Nem posztoltam már vagy mióta, hogy miért? A lábam miatt nem tudtam menni semerre fotózni, aztán meg eszemben sem volt a blog. Már-már majdnem megfeledkeztem róla de szerencsére nem. Lábam már majdnem meg van gyógyulva, nem fáj szóval kutya baja....végre. Fotózni mint írtam nem voltam mostanság, nem kapott el semmi ihlet, vagy bármilyen földöntúli hepp :D viszont találtam a gépemen egy régebbi képet amit úgy gondoltam megosztok.....Jah igen egy fontos dolog. Végre működik a lájkolás, szóval már magát az oldalt is lehet lájkolni ez közvetlen az oldal fejléce alatt és a legutóbbi poszt között lehetséges. Remélem sokan élni fogtok a lehetőséggel. :) Nem is szaporítoom a szót íme az alkotás, hogy a mai nap se legyen képtelenség. Ez szerintem meg osztja majd a véleményeket :)

A bejegyzés trackback címe:

https://yocookafoto.blog.hu/api/trackback/id/tr203146780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása